poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wisiory - różne różności

W poprzednim poście, w którym opisywałam wisiory z ceramiki, wspomniałam o tym, że wykorzystuje się do nich wszystko, co ma się pod ręką.
Teraz chciałabym przedstawić inne wisiory, które pod tym względem są jeszcze lepsze, łączyłam w nich wszystkie kolory, kształty, różne kamienie, elementy - totalnie wszystko. 
Z jednej strony powstawały z przypadku, a z drugiej to byłe jedne z lepszych rzeczy, które zrobiłam. 
Zrobiłam też tylko kilka zdjęć, ale w rzeczywistości było ich dużo dużo więcej.
Zdjęcia robione są na szybko, na leżąco - nie widać na nich efektu końcowego. Po zawieszeniu na szyi elementy układają się w całość, zachodząc jeden na drugi.

 Wisiory na sznurku woskowanym










Wisiory na łańcuszkach










 Granatowo czerwony jest dostępny



W tym przypadku wykorzystałam naprawdę dużo różnych kamieni: agat, howlit, masa perłowa, koral



 Wisior z aniołkiem jest dostępny



 W tym przypadku wykorzystałam różne rodzaje agatu, turkus, marmur


 W tym przypadku użyłam barwionego na fiolet howlitu, drewna oraz akrylowych kul






Tutaj użyłam wyłącznie lawy wulkanicznej - w kolorze czarnym i fioletowym, ale za to w różnych rozmiarach, a także metalowych ozdobnych elementów







Następny wisior to fioletowy miszmasz :) 






Do kompletu zrobiłam także bransoletkę oraz kolczyki:  



Kolejny wisior jest w kolorze mięty, wykorzystałam do niego ceramikę, kule brokatowe, koraliki z kryształu fasetowanego oraz elementy platerowane


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz