poniedziałek, 3 grudnia 2012

Ceramika - wisiory

Ceramika to nie tylko naszyjniki i bransoletki, ale także wisiory.
Są one bardzo uniwersalne, można go założyć zarówno do bluzki, jak na golf czy sweter. 
Powstały w różnych kolorach i kombinacjach. Sprzedawały się tak szybko, że nie zdążyłam nawet zrobić wszystkim zdjęć.

Pomysł na takie wisiory pojawił się sam. Robiąc naszyjniki zamawiam większą ilość materiału niż potrzebuję i często zostaje mi po kilka elementów z różnych kolorów. Naszyjnika z tego zrobić się nie da, ale taki wisior jak najbardziej. Jak się okazało był to bardzo trafiony pomysł, gdyż spodobał się bardzo wielu osobom. 
Poniżej kilka takich wisiorów: 


Można do nich wykorzystać dosłownie wszystko. Pierwsze robiłam na grubym sznurku woskowanym wykorzystując supły:





 Później łączyłam różne elementy, zarówno ceramikę, jak i elementy metalowe, żne przekładki ii kolory. Te wisiory robiłam już na skórzanych rzemieniach, także w różnych kolorach









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz