środa, 5 grudnia 2012

Drewno

Drewno uwielbiam za to, że jest lekkie - to jest jego największa zaleta. Nawet duże kule są bardzo lekkie, a także efektowne. Dlatego zdarzało mi się łączyć go z ceramiką. 
Często stosuję go także jako dodatek do innych rzeczy, ładnie się prezentuje. 

Poniżej zdjęcia naszyjników drewnianych z ceramiką, jak również z samego drewna

 Naszyjniki z ceramiką:















Naszyjniki z samego drewna, których ozdobą są różne przekładki:







 Teraz dwa proste naszyjniki:





 Tutaj dwa komplety drewniane, w których poszczególne elementy grupowałam po 5 lub 6 i odgraniczałam supłami. Ładnie to wyglądało gdy były różne rozmiary kul





 I teraz moje dwa ulubione :) bardzo dużo supełków :) trochę się nad nimi napracowałam...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz