sobota, 2 sierpnia 2014

Wisior sutasz czyli sutaszowe zaległości

Pierwsze dni urlopu za mną i od razu zabrałam się za szycie :)
Ciągle tylko kupuję różne kamienie, koraliki, wszystko się zbiera, a czasu na szycie niestety coraz mniej.
Uwielbiam duże sztuki kamieni dlatego uwielbiam także szyć wisiory, powstały aż cztery i dwie pary kolczyków, w tym jedne dla mnie, za które zabierałam się już bardzo bardzo długo.

Szyłam z przyjemnością, na pełnym luzie, to chyba przez urlop :) ale też dlatego, że są to jedne z ostatnich prac, jakie wykonałam przy startym stoliku na kochanym fotelu w kącie sypialni. Za niedługo czeka mnie przeprowadzka. Kącik roboczy jest już starannie zaplanowany i mam nadzieję, że będzie mi się tam tak dobrze szyło jak tu :) 
Taka już jestem sentymentalna, ale trzeba iść do przodu :)

A teraz wisiory:
1. agat trawiony 40mm obszyty sutaszem w kolorze ciepłego beżu oraz miedzianym. Użyłam również drobnych kuleczek koralowca oraz koralików Fire Polish
Wymiary to 8cm x 5,5cm



2. Howlit 40mm obszyty sutaszem w kolorze turkusowym oraz brązowym. Do wykończenia użyłam koralików Toho oraz drobnych kuleczek howlitu.
Wymiary 7,5cm x 6cm



3. Chryzokola 40mm. Łezka obszyta dwoma odcieniami zieleni oraz odrobiną turkusu. Użyłam również perełek oraz koralików Toho
Wymiary 7,5cm x 5cm



4. Agat 50mm obszyty trzema odcieniami fioletu oraz koralikami Toho.
Wymiary 9cm x 5cm





A to już wszystkie razem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz