czwartek, 26 września 2013

Ceramika - trochę różności

Ostatnim czasem powróciłam do typowych materiałów i robienia z nich różnych naszyjników, bransoletek i kolczyków.
O sutaszu oczywiście nie zapomniałam, będzie go za niedługo tutaj znów dużo - mam nadzieję :) Kamienie zamówione także nie będzie innego wyjścia :)
Ale do rzeczy :)
Jednym z moich ulubionych materiałów jest ceramika i z niej właśnie powstały dwa kompleciki, które składają się z wisiora, bransoletki i kolczyków. Całość bardzo prosta, ale myślę że ładna :)
Póki co dwa kolory - fiolet i granat, będzie jeszcze czerń i ciemna zieleń.






2 komentarze:

  1. Oczywiście, że piękne, ale ja sutasz stawiam na pierwszym miejscu.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po wyroznienie :)
    http://insidedreamhouse.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń