wtorek, 20 sierpnia 2013

Róż - podwójne wyzwanie :)


Ojoj, jakiś czas temu zrobiłam kolczyki z granatowymi rombami i zaraz za nimi miały powstać jeszcze dwie pary - różowe i żółte. Ostatnim czasem pochłonęły mnie wisiory, ale dziś udało mi się uszyć zapowiedziane kolczyki :)
Podwójne wyzwanie dlatego, iż kolczyki chcę zgłosić na wyzwanie Kreatywnego Kufra, a po drugie róż sam w sobie :)
Różu jako tako nie toleruję, ale zdarza mi się w tym kolorze robić biżuterię. W moim mniemaniu dodatkowo jest róż i róż :) który i tak naciągam do fioletu. Z tym wiąże się ciekawa historia, ale nie o tym chciałam pisać :)
Postanowiłam zatem uszyć kolczyki z różem, ale jednocześnie zaproponować je w takiej wersji aby mogły je nosić nawet takie osoby jak ja :)
Nawet osobie, której cały świat jest czarny, trochę koloru nie zaszkodzi :) ojoj co się ze mną dzieje :)

Moja propozycja to połączenie marmuru o bardzo ciekawym deseniu z sutaszem w kolorze różu (fuksji), grafitu i czerni. Dodatkowo hematyt, szklane perełki oraz drobne przydymione koraliki.
Długość kolczyków wraz z biglem to 10 cm
Całość wygląda następująco:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz