środa, 31 lipca 2013

kolorowe kwadraty - część 1

Jakiś czas temu kupiłam kaboszony marmuru w trzech różnych kolorach: granatowym, żółtym i różowym. 
Wczoraj udało mi się zrobić kolczyki z wykorzystaniem granatowych.
Obiecałam sobie, że dziś zrobię lepsze zdjęcia, ale nie było na to czasu, także wykorzystuję wczorajsze, w których niestety odbiło mi się światło. 
Kolejne kamienie chciałam wykorzystać dzień po dniu, ale nie mam za bardzo czasu.
Oto wyniki wczorajszego dnia:

Kolczyki sutasz, których kolorystyka to granat, atramentowy i jasno niebieski. Głównym elementem jest marmur o bardzo ładnym deseniu kolorystycznym. Użyłam również drobnych koralików, hematytu i innych elementów.
Długość kolczyków to 10 cm z biglem.
Z tyłu kolczyki podklejone filcem. 

Ku mojemu zaskoczeniu kolczyki powędrowały do Włoch :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz