piątek, 1 lutego 2013

Sutasz - bransoletka

Dziś prezentuję mój najnowszy wytwór - bransoletkę wykonaną z sutaszu.
Kolorystyka, na której bazowałam to granat wpadający w grafit oraz złoto.

Jakiś czas temu zakupiłam podłużne koraliki w kolorze ni to granatowym, ni to grafitowym, pod wpływem światła bardzo ładnie się mienią. Ciężko jednakże było mi dopasować do nich odpowiedni sutasz. Ale się udało :) sutasz nie jest granatowy, jest lekko stłumiony do grafitu, przez co idealnie moim zdaniem wpasował się do koralików. 
Koraliki same w sobie dają niezwykły efekt w świetle słonecznym, dlatego użyłam do nich dodatkowo sutasz w kolorze beżu oraz złote koraliki Toho.

Długość bransoletki to ok 18 cm + zapięcie, które można regulować
Szerokość w najszerszym miejscu to ok 5 cm

Z tyłu bransoletka jest podszyta cienkim czarnym filcem.
Jest również zaimpregnowana. 






















Bransoletkę zgłaszam do Wyzwania Kreatywnego Kufra - "Romantyzm"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz